2012. február 2., csütörtök

Most komolyan...?

Már egy ideje nem nézegetem a BL honlapját, mert egyrészt egy ideje nem tud meghatni a rajta levő kínálat (meg a rajta levő árak), másrészt pedig nem igazán volt kedvem hozzá. Most viszont megnéztem, egyértelműen kár volt. Mert megtaláltam ezt a két gyönyörűséget:

Nem vagyok egy classic típus, de ez a ruha egyszerűen úgy gyönyörű ahogy van. Jó lenne, ha eltudnám adni a kottás ruhámat, mert akkor lehetséges, hogy befektetnék egy ilyen szépségbe. *_*

Ez pedig a sosemjönnefelrám kategória. De attól még nagyon szép. *_*

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy feljönne... Mostanában fura a Bodyline számozása, aminek húzás van a hátában, az mind nagyobb, mint amekkorának oda van írva... Én is csalódtam pozitívan :)

    VálaszTörlés
  2. Az Alice engem is kiakasztott, olyan gyönyörű! Bár én remélem, hogy lesz belőle szoknya, mert akkor azt mindenképpen megveszem, ha meg nem, akkor maradok az egyszerűbb jsk-nál (ha lesz rá esetleg pénzem...). Az a classic op meg tényleg gyönyörű, de arról álmodni sem merek jelenleg...

    VálaszTörlés