2013. február 27., szerda

Cinderella Bunny BL szoknya


Nya, tegnap megérkezett az én csodaszép Cinderella Bunny-s BL szoknyám. ^^ Első látásra nagyon tetszett, másodikra is, főleg a mintája. A Gergő is mondta, hogy általában nem szereti a feketét, de ez nagyon jó választás volt feketében. Este már nagyon fáradt lehettem, mert az anyaga miatt szó szerinte nagyon elkenődtem, mert nagyon vékony és meglepett. Valami minőségibb anyagra számítottam.


Ma már jobb színben látom a világot, Anyunak is megmutattam és ő ugyan ettől a szoknyától nem volt oda, mindig azt mondogatja, hogy dehát ilyenem már van (nem tudja megkülönböztetni a printeket :D). Viszont a zöld ruhám nagyon tetszett neki. ^^


Na de a szoknya. A printje gyönyörű, nem hiába habarodtam bele. Az anyaga pocsék. Viszont a csipkéje nagyon szép és az egész összhatása úgy ahogy van igazán fenséges. Már csak ki kell vasalni és tökéletes lesz. ^^ Viszont egy menta szín sincsen benne, én viszont kitaláltam, hogy a menta cutsew-mal fogom vasárnap felvenni, meg a rózsaszín cukorkás harisnyámmal, de aztán lehet, hogy teljesen más körítést fogok választani hozzá. Ma este ha lesz erőm, akkor felpróbálom, hogy mivel lenne jobb...


A masnija viszont nagyon édes. ^^ Gyöngyökkel van kirakva. Csipkézett és nagyon szép. Bár a Gergő az ő minőségét is kifogásolta. :D De én odáig vagyok érte, mert még a fejemen is jól mutat. :D


Ez a koordi, amit elterveztem, úgy voltam vele, hogy mivel van rózsaszín a cutsew talán jók lesznek így együtt, de most, hogy így egyben látom elbizonytalanodtam. :S

Összegzésképpen nagyon örülök neki, mert irtó aranyos, csak az anyaga ami bánt, mert már nem érdemes ennyi pénzt kiadni egy szoknyára a BL-en. T_T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése