2014. október 6., hétfő

Életjel

Szeretnék ide írni, mert hiányzik a blogolás. Viszont mostanában a lolis életem, hogy is mondjam, szunnyad. Inkább a babázásra, a körmözésre, és egyéb teendőimre fordítom a figyelmemet, így lehet, hogy ez a blog is átalakul mostani hóbortjaim tárhelyévé. Hamarosan jövök majd egy játékkal is, mert régóta ígérgetem. :3

Jó hír, hogy megváltoztatták a DM Box feltételeit. A mostani hónaptól már 1000 dobozkát készítenek és sorsolás útján dől el, hogy kik kapnak belőle, nem pedig gyorsasági szempontból. Ez jó, mert a múltkori szerver mizéria igazán kiábrándító volt. Mindenesetre ismét jelentkeztem, remélem ezúttal sikerülni fog. Az elsőről lemaradtam, amit nagyon sajnáltam, de nem tudtam róla, a másodikra jelentkeztem, de nem voltam benne az első 500-ban. :(

Még egy jó hír, hogy viszont a Pixibox szülinapi kiadását sikerült elcsípnem. Bár az előzőek tartalmát a másik blogomban publikáltam ezentúl igyekszem majd ebbe a blogba sűríteni a szépségápolós bejegyzéseimet. Elméletileg szerdán érkezik, már nagyon izgulok, hogy mik lesznek benne. ^^

Hamarosan jövök mindenfélével~

Addig is mata ne~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése