2013. március 23., szombat

Choco Berry JSK Bodyline


Amikor megérkezett kicsit megijedtem, mert az anyaga ennek is olyan, mint egy nagyon vékony papír. Ráadásul a válla ilyen összekötős megoldással van kivitelezve, ami BodyLine-nál még nem láttam. Szóval kicsit aggódtam. De a mintája már akkor nagyon tetszett, és amikor felpróbáltam akkor már láttam, hogy tökéletes nyári viselet lesz belőle.


Az eprek csokiba mártva... Hmmm...


Tökéletes a csipkéje és nagyon szép. :)



 Ilyen megkötős vállpántja van, de már nem zavar. :D


 Merem ajánlani mindenkinek, mivel nagyon kényelmes, a húzás a hátában megfelelő, úgyhogy bárkire jó lehet. :) Én mindig gondban vagyok a méretekkel, mert kicsit nagyobb testarányokkal rendelkezem, és általában minden ruha szorít. De ezzel nincsen ilyen gondom.

 

OMAKE:

 Hinamatsurin, a villamoson. :)

2 megjegyzés: