2013. október 17., csütörtök

Unico in Bloomland, Will és cukiságok ^^


Már egy ideje megvan egy unikornisos print a Baby-től, de unikornis printből sosem elég. Most ezt a szoknyát találtam meg. Vagy JSK-t, van belőle replika, szóval elég esélyes a dolog, hogy majd beszerzem valamikor. ^^ Nagyon megtetszett. 

Tegnap nagyon jó napom volt. Még múlt héten rendeltünk csoportosan Janet Store-ból, csak néhány cukiságot választottam ki, itt vannak képek róluk. Köszönöm Blankának, hogy intézte a rendelést. ^^


Itt vannak a kincseim. Újra neki kezdtem a levélpapír gyűjtésnek, mindkettő nagyon aranyos. A sellőshőz még egy kis tartó is van, hogy ha kiürül, akkor külön tudom majd használni. :3 Amúgy Miki's. ^^ A másik egy random Alice-os levélpapír, matricákkal, borítékokkal, nagyon aranyos. A harmadik pedig egy LittleTwinStars-os falra akasztható kis tartó. A Rilakkumás tükröt pedig (kis fésűvel) az Örsön Sugárban szereztem be. ^^

Tegnap megérkezett az új családtag is, Will, Kiara örökbefogadott kishúga. ^^ Este nagy fotózást csaptam, és lőttem róluk egy csomó képet. Nem profik, de én meg vagyok némelyikkel elégedve. Ez az egyik kedvencem, persze természetes fényben jobb lenne:

Will ^^

Kaptam Nanától egy nagyon édes Ichigo-s gyűrűt, nagyon szépen köszönöm! Nagyon cuki! :3

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése