2014. december 15., hétfő

Chess Story Taobao

Azt hiszem nem ártana megemlékeznem erről a "kínai" márkáról. Gyönyörű és igényes ruhákat gyártanak és nagyon szeretem őket. Sokszor jelentkeznek új ruhákkal, még nyáron sikerült tőlük beszereznem egy gyönyörű szettet, amit azóta sem sikerült ide posztolnom, de most megteszem.


Ez lenne az, a szett tartalma ez a gyönyörű őzikés ruha (nagyon vastag, igényes anyaggal), egy fehér blúz, egy hosszú fehér szoknya, egy harisnya, egy bonnet (még volt nyaklánc meg gyűrű, de azokt én nem szereztem be). Minden egyes fillért megért, az anyagok csodálatosak, a csipkék szépek, egyedül a blúzon lepődtem meg, mert ilyen átlátszó, de mivel ez egy tavaszi print (és a ruha így is nagyon vastag) nincs gondom vele. A gombok voltak rosszul rögzítve, de ezt is megoldottam egy gyors átvarrással. Nagyon elégedett vagyok vele, egyedüli gondom, hogy kicsit kisebb lett, mint ahogy gondoltam a megadott méretek alapján, de ez igazából nem a ruha hibája. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a márkát.

S igazából az apropó, amiért elkezdtem írni ezt a bejegyzést az az, hogy kinéztem még egy ruhát, amit a közeljövőben szándékozom megvenni.

Ez lenne az:


A neve Doll Theater és imádom, gyönyörű, most ő a nagyon nagy szerelmem. :3 Remélem sikerül beszereznem. Úgy néztem, hogy december 31.-ig lehet előrendelni, és úgy kb. olyan 18 ezer környékén van (posta, minden nélkül), utána pedig 21 ezer plusz mínusz lesz. Nem sokkal drágább, mint mondjuk egy másodkézből vásárolt Baby ruha, viszont igényességben szerintem simán kenterbe veri. A Baby-t is nagyon szeretem, de mostanában sajnos úgy vettem észre, hogy romlott a színvonal, legalábbis ami a burando vonalat illeti.
Mellesleg három féle JSK verzió lesz kapható belőle és kiadtak hozzá egy blúzt és hajmasni szettet is. Most így hirtelen csak a ruhát szeretném nagyon, de a többi is meggondolandó...

A hozzá kiadott art is csodaszépecske:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése