2014. december 18., csütörtök

Képek az elmúlt időszakból


Voltunk Gamesdayen, ahogy minden évben és a Gergő befonta a hajamat, nagyon tetszett, csak sajnos mire odaértünk szépen szétesett. XD Eső+frissen mosott haj nem jó párosítás.


A Gamesdayen, az Alkimista Laboratórium legfrissebb asztalával. 


Liával :) Shaneka is ott volt, csak őt sosem tudom elkapni egy fotóra. XD


Quadrokoptereztem is. :P


Ez már egy héttel később, az éves Karácsonyi lolitali alkalmából. :) Minden évben Secret Santázok, és most Vivi engem húzott és ezt a szép kosárkát kaptam tőle ajándékba. :3 Nagyon szépen köszönöm! ^^


A lányok elvannak. Bonbon kapott egy szép új ruhát Blankától. :3 Köszönjük! ^^


Készülünk a karácsonyra, idén ez a sláger. :D Már van egy Hófehérkénk is és Belle-t sehol sem találok. T.T


Megvettük mindkét Pokémont. :D Kaptunk hozzá limitált fémdobozokat is. XD



Ő itt Hurby. Egy Fujifilm Instax Mini 8. Ő is karácsonyi ajándék. :) Majd írok róla egy hosszabb bejegyzést.


A Filofaxom. :D Nem sokáig bírtam a nem kimatricázását. :D


S kaptam a Gergőtől egy cuki fotóalbumot, amibe beleragaszthatom a képeimet. :3


Gyereknap, Dumbós ágynemű :3




Dorothy kapott egy sálat, meg egy új csizmát. ^^ A csizmát köszönöm szépen Giginek! ^^


Ezt a szettet pedig a Ring Land Fashion-től rendeltem, Sachikonak, hétvégén fel is adom rá. :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése